Tillbaka

Ni läste rätt jag är tillbaka på bloggen.
 
Ska försöka att blogga mycket nu så jag kommer upp de så pass många läsare som jag har haft innan, så vad vill ni läsa om?
Ni bestämmer jag skriver.
 
Vad har hänt idag då? jo efter skolan gjorde jag läxor och har busat med Herman mycket mer har inte hänt så en riktig chill dag så att säga.
 
Sitter just nu med mitt te och ska börja på PLL kolla på det jätte mycket men sen blev för mycket avslöjat så palla inte kolla men har börjat igen.
 
 
 
Postat av: långa J

Hej lilla H, här kommer lite saker som jag skulle vilja läsa om på din fantastiska blogg
- ridpass, detaljer
- ridutrustning
- dina tankar kring gymnasiet/vad du vill in på för gymnasie o.s.v
- ett "Herman" inlägg
- dagens hiss/diss
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: haloj långa J , absolut kommer det inläggen snart , puss puss
Hannah Olsson

2013-09-24 @ 00:23:03
URL: http://vumli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback