Tillbaka

Jag är otroligt nog tillbaka på bloggen nu för 3 gången! Saknade faktiskt bloggningen lite, så jag tog upp det igen och ska försöka komma in i rätt rytm eller vad man säger alltså mycket mer bloggning från min sida hoppas nu ni orkar följa bloggen.
 
Vad har hänt idag då? jo, jag har bara slöat hemma pluggat och kollat film. Efter jag fixat med bloggen ska tillbaka till att plugga för känns verkligen som jag missat mycket nu när jag varit i USA (ett inlägg kommer om USA snart).
Såg även att jag fått en kommentar om vad som önskas här på bloggen, det kommer komma ut snart om ni är intresserad utav något speciellt om mig är det bara att kommentera så kommer det förhoppningsvis svar.
 
hittade en söt liten bild.. på mig för 2-3 år sen
Postat av: Lisa

så kul att du börjar blogga igen

2013-11-11 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback