Ridningen

Efter skolan hade jag tänkt att köra min älskade moped till stallet men den ville inte starta så jag stod och lekte mekaniker eller service till fordon men den starta inte då heller :( 
Så pappa kom och hämta mig och Sofia på ridningen stod hoppning på schemat och valde Louie vilket gick helt okej 

Så jag anmälde mig till tävlingen på söndag och satte honom först så nu är det bara att hoppas att jag får honom    * håller tummarna*

Sitter just nu i badet och efter det hade jag tänkt att göra lite läxa sedan kolla på lite serier 
Postat av: anonym

bara ett litet tips minska bilderna t.ex. som på denna bilden annars blir bilderna alldelles för stora, men annars är det en jätte fin blogg

2013-11-11 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback