Lille jul

Försökte faktsikt blogga igår men mitt internet ville inte riktigt som jag ville så jag sket i det, men ja nu sitter jag här och bloggar lite, äntligen eller ? haha
 
Idag steg jag upp lite innan 7 och stack till stallet runt halv 8 och red Malwina och Louie vilket var väldigt kul, längtar redan på onsdag då det är dax igen att rida båda 2 igen och förhoppningsviss en lite mer sammanspelt Louie som vill sammarbeta lite mer men är endå nöjd med han då han skötte sig helt okej ändå.
 
Nu sitter jag och kollar på något pogram på tv:n som jag inte har någon anning om vad det är för något :S
Oj, herregud vad detta året har gott fort imorgon är det jul massa mys med släkten kanske mest gemenskappen men ändå liksom. Hoppas ni får en trevlig lille jul och jul
 
Har ni något ni önskar jag ska skriva om ?
 
1 dag innan julen kör jag med en liten somrig bild.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback