Jullov

Äntligen jullov då är det tid för att vila upp sig och samtidigt träffa massa kompisar har kanske redan något bestämt till i kväll, får se hur det blir. Mitt betyg har jag också fått så räcker med att säga att jag har höjt mig och är relativt nöjd med mitt betyg men har fortfarande några ämnen jag skulle vilja höja mig i.
 
Direkt efter skolan stack jag med Alexandra till emporia fick shoppat lite presenter till julen och även nya skor till nyår, lägger upp bild sen
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik så chillar bara lite, vilket är väldigt skönt. Imorgon blir det ridning en blandning mellan lekar och hoppning så ser framemot en väldigt rolig lektion och vi ska dessutom lotta hästar, så det är bara att hålla tummarna.
 
Herman förra vintern, mim lilla lurv
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback