Måndag

Då var det en ny vecka och nya tag krävs!
För i slutet av föra veckan jag var jag så irreterande över ingenting kvittande om den hände en stor sak eller om det var en pasta som la fel.
 
Men vad har hänt idag då?
Jo efter skolan körde jag moppen till stallet och hade Louie idag vilket gick bra vi red ut och han var väldigt pigg efter det körde jag hem slöade lite åt slöade duscha pluggade lite matte och till sist varit inne på datorn. En väldigt snabbt beskrivning.
 
Har tänkt på det där angåande gymnasiet väldigt mycket jag kan inte vara den ända i min ålder nu som inte tänker på det vilket gymnasie man ska gå på eller framför allt sina betyg nu är det allt eller inget!
 
En gammal bild på mig och lille Herman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback