Ändå chill dag

Vad kan man säga om skolan egentligen  idag? Vanlig, seg, rolig och tråkig precis som vanligt inget annorlunda! Men visst det är både en tråkig känsla och en rolig känsla att vara tillbaka i skolan efter jag har varit ledig man har liksom vilat upp sig tagit fler andetag pågrund spänd över prov och inga läxor. Nu när man väl är tillbaka känner jag mig redo att plugga och va i skolan men att stiga upp från sängen på morgonen är en helt annan sak...

Efter skolan plugg plugg och imorgon blir det ännu mer plugg säkert från när jag kommer hem till jag ska lägga mig 3 prov/läxförhör på fredag sen var det något annat också. Efter allt plugg i alla fall stack jag till Sally där jag och några andra tjejer tänkt att ha tjejmiddag vilket slutade med att även 3 killar kom vi som var där i alla fall var då jag, Julia, Marina, Nicole , Sally , Nikita , Amanda , Henrik , Frode  och Palm även om ni som läser bloggen och inte har någon anning vem de är kan det även vara kul för mig att läsa sen , men aja. Väl där var de massa snack ,lite spel och även mästerkockarnas tur att laga hemland pizza visst vissa kanske gjort lite mer än andra men ändå, i alla fall så var det riktigt kul! 

Jag säger godnatt för idag nu och så blir det säkert lite bättre uppdatering imorgon 
Min fina min behöver vi inte snacka om..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback