Tillbaka

Tror jag nu är officiellt tillbaka på bloggen nu har, faktiskt saknat det lite!
Söker någon nu som kan göra gratis desgin till mig skulle verkligen vara toppen, då denna designen har nu varit ett tag och jag suger på att göra design.
 
Idag har det varit skolan som vanligt har haft So prov som faktiskt kändes välidgt bra, rikitgt spänd nu för vinter betygen..., efter skolan stack jag och hämtade brukar som vi i klassen ska sälja och har bara 3 kvar att sälja av de 15 alla skulle ta från början, så man kan verkligen säga att det går framåt. Nu har jag precis pluggat matte och kollat på lite serier medans jag väntar på att paradise hotel ska börja, om du inte ser det rekommenderar jag dig att verkligen börja se det. 
 
igår red jag och vi hade hoppning och jag hoppade Louie vilket som gick bra känns verkligen som att det går bra för oss två ska dessutom ha han på uthyrning där vi säkert kan utvecklas lite. Ska även ha min lilla bebis Malwina på uthyrning, wihi säger jag bara.
 
Efter paradise hotel ska jag förhoppningsviss nana kudden, så börjar nu med att fortsätta denna blogg och uppdaterar mer imorgon
.
Godnatt
puss bild från mig och Herman
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback