tisdag/onsdag

Ursäkta för min dåliga bloggning idag men idag har jag absolut inte gjort något speciellt bara leggat och deckat, det där med att gå och lägga sig tidigt går fortfarande inte så bra...
 
innan jag somnar måste jag säga godnatt så godnatt
 
Postat av: Alva & Victoria

Hej! Fin blogg!

Idag börjar vi, Ponny Piloter, blogga på vår alldeles nya blogg ihop! Alva Cedermark från alvac.webblogg.se, och Victoria Hävelid från victoriahavelid.blogg.se. Vi känner inte varandra sen innan, men har nu bestämt att det är dags. Vi presenterar PONNYPILOTER.BLOGG.SE

Vi är två målmedvetna och drivna tjejer som brinner lite extra för hästhoppning och självklart bloggning. Så på vår blogg kommer ni få läsa om oss och våra ponnyer vägen upp i klasserna, mot eliten & de allra största tävlingarna. Ni kommer få ta del av en massa grymma och roliga saker, som blir allt mer spännande, ni kommer att få läsa om tips, åsikter, få se massa videos och bilder…. Ni kommer helt enkelt att få följa oss, PONNY PILOTER. Hoppas du vill kika in, och vem vet…kanske forstätter läsa?

Vi är inga vanliga ponnyryttare, vi är ponnypiloter…

Kram

(Förlåt om du tycker att denna kommentar är onödig)

2013-08-18 @ 14:19:47
URL: http://ponnypiloter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback